lördag 9 februari 2013

Ajöss mensträsk

Mensen kan inte komma snart nog! Jag förväntar mig ett mensparadis denna gång.
Efter mycket om och men har jag äntligen investerat i en menskopp. Det är ingenting som man hört mycket om, och det är väl ingenting som låter särskilt spännande heller, men jag har fått heta rekommendationer från de som tillslut bestämt sig för att testa. Någon utbrister "jag längtar efter mensen nu!" Vilket låter galet, men gör att jag måste testa själv.
Utöver detta har jag även skaffat en app som kommer att göra cykeln mer intressant.
Jag återkommer givetvis med recension om ett par veckor.


3 kommentarer:

Becka [fotoblogg] sa...

Det är jättebra att förbereda sig! Lycka till!

Becka [fotoblogg] sa...

Från mig *

Kajsa sa...

Spännande, jag är också taggad på en sån där.