tisdag 1 juli 2008

Elsa och Josefinfinfin...

Min symaskinskinskin är så finfinfin...

Det är synd att det inte fungerar som jag vill. Jag kan liksom inte bara skrota den helt upp och ner. Den är ju så finfinfin... .





Apropå den, så hittade jag det här på warpdrive.se, en sida där de lägger upp utdrag från konversationer på chatter.

Mmm underbart!
--------------------------------------

Stal symaskin


Strax före 15 stal en gärningsman i 40-års åldern en symaskin från Huskvarna butiken på Storgatan i Linköping. Gärningsmannen uppges
ha sprungit från platsen.





måste sett kul ut


"Han tog korsstygn över storgatan."


nej han zick-zackade över stora torget


enligt polisen


sen sydde de in honom


2 månader för förargelseväckande broderi


han han aldrig STICKA särskilt långt


Det virkar lite skumt det där..


* agrajag har tappat tråden.


han hade STRUKIT omkring länge kring butiken innan han slog till tydligen


* Puhlo räcker agrajag tråden igen


men spännande, man sitter som på nålar..


Ingen mönstermedborgare precis...


Jag tänker inte ge mig in och nysta i den här diskussionen...


sax så mycket!


Pågår mycket otyg i den där stan.


Du tar det till sin spets.


ja... ändå känner jag ett stygn av oro över att jag missat nåt...


Lite söm kanske löser problemet.

-------------------------------------

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, oj, oj vilket ordvitsande. Spexare och studentikosa människor skulle hylla dig.

Matilda sa...

Jag tycker att det är askul! Kanske bör understrycka att jag inte var inblandad i den texten dock!