måndag 6 augusti 2007

And the winner is...

Efter att noga ha övervägt alla förslag i filmtävlingen, måste jag ge med mig och ge segeräran åt en riktig klassiker.
Motvilligt får jag erkänna att jag är en riktig sucker för musikal och dans, så
förstapriset går till.....tadaram!: -Mallanbrallan och filmen Dirty Dancing.
Den håller ännu, det gör den faktiskt, och det säger inte lite med tanke på hur många år den har på nacken. Mallanbrallan föreslog också Bring it On, även den sjysst en dansfilm, vilket blev spiken i kistan i denna tävling. Spiken i skattkistan alltså, den som innehåller En prins i New York!
Grattisgrattis, och tack för de andra förslagen. Det finns tyvärr inte tröstpris, men håll utkik efter andra tävlingar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jäjäjäjä!!!
Fy fan vad jag är bra. Jag kan det här med film alltså. :D