tisdag 5 februari 2008

Fettis-dagen

På väg hem från jobbet idag såg jag inom cirka femton minuter två personer som gick och bar på storpack toalettpapper. Mer än så behövdes inte för att jag skulle tänka "varför köper alla en massa toapper precis nu?"
Kanske kan överdriven konsumtion av semlor medföra en laxerande effekt, det fick bli min slutsats. Jag vill inte grubbla för länge på såna där saker. Försökte istället fundera lite över om jag fortfarande kunde föredra Obama före Clinton, efter att Reinfelt berättat att han hoppas på Obama. Mm...ja jag tror det.

Det vore förresten lustigt om jag gick ut på en promenad nu, och såg ännu en stackare kånkandes på en bal toalettpapper. Men jag orkar inte gå ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Känt mig bajsnödig hela dagen faktiskt. Måtte va nåt i luften.