torsdag 11 december 2008

Meat is mums.

Självklart måste en dag av lycka (se tidigare inlägg) vägas upp av en dag from HELL.
Allt gick åt skogen på jobbet, men för mycket att göra, för lite personal, för lite rutin (jag) och när jag ändå var igång så passade jag på att bli köttätare. Fastän jag hade lunchlåda med mig så beslutade jag mig för att köpa lunch i restaurangen på jobbet, och glad blev jag när jag hittade gulashsoppa i "veg-hörnan". Vad jag senare förstod var att detta inte bara var veghörnan, utan också "sopphörnan", både kött och annan soppa.
Nåja, jag sörplade mig alltihop intet ont anande, soppan var god och det var väl meningen, när jag nu skippade min egen lunchlåda och allt bara för att lyckas med detta.
När jag kom på det hela lite senare på dagen så blev jag dock så förvirrad att jag tryckte i mig skumtomtar tills det smakade sura uppstötningar i munnen.
Ingenting blev bättre av det.

1 kommentar:

GeishaQ sa...

Mohahahaha!!! Mådde du inte bajs och banan efter köttätandet?