torsdag 14 oktober 2010

Norge kan inte vara bra.

Jag tjattade lite med min käre på MSN ikväll, eller försökte... . Jag tror att han har varit för länge i Norge nu.
----------------------------------

Matilda säger:
vad jobigt

Snygga killen säger:
AJ LÅTER
jättejobbigt

Matilda säger:
såna man sätter när man åker skridskor
har du hört det uttrycket, att man sätter en beta

Snygga killen säger:
ha haa
ja
man sätter sig och metar
man går på en nit
man hugger i sten

Matilda säger:
man ramlar på rumpan
betyder det

Snygga killen säger:
man drar sig i skägget
man mumlar bakom hörnet
man fumlar i mörkret
man lägger ut mattan
man ökar takten broder
man stångar sig blodig
man går in i väggen
man lägger ägg
man tar ner skylten
man ställer fram skylten igen
man går ut
man åker hiss

Snygga killen säger:
man ...
Knock, Knock...
whos tehere?
doctor
Doctor Who?

Matilda säger:
jag lägger upp den här konversationen i min blog

Snygga killen säger:
Det ska smaka lite unket.

Inga kommentarer: