fredag 15 januari 2010

Sockverkstad.

Det är rena sockfabriken här hemma nu, jag börjar få grepp om det hela. Roligt. Självklart ska de flesta hamna i stugan.
De psykadeliska tänkte jag att min vän M kan få låna när hon kommer och hälsar på där i urskogen. De blev nämligen en aning små, och hon har tillräckligt små fötter, SAMT en ganska psykadelisk personlighet... så det borde ju passa. De rosa är till mig för jag är ju så rosa och flickig (vänta bara, blogginlägg om färglära kommer....), och de rödgrå är till någon med stora fötter, gärna någon med sjukligt stora hälar.


Idag ska min man tydligen göra middag, och jag ska göra efterrätt. Spännande!

Jag vet inte vad han har planerat, men jag överväger att göra min uppgift till ett experiment...om så blir fallet så ska jag visa upp spektaklet här.

1 kommentar:

GeishaQ sa...

Varför får jag känslan av att jag är den psykadeliska bruden med små fossingar?