tisdag 7 september 2010

Nightmare at the Durham county.

Två studiedagar är avklarade med hälsan i behåll, och likaså två nätter här på skolan. Men de sistnämnda överlevde jag nätt och jämnt... .
Jag drömmer inte ofta mardrömmar, men hittills har 100% av nätterna här på skolan bestått av mardrömmar. Och inte om skolan, utbildningen, landet jag befinner mig i eller annat relaterat till min nuvarande situation. Nej hjärnan har gått på högvarv... i natt drömde jag att jag var delaktig i det mord som just skett i boken jag läser. Och som jag kämpade med att göra mig av med kroppen...och ångesten! "DETTA GÅR INTE ATT GÖRA OGJORT!"

Som tur var så vaknade jag ju, och kunde kliva upp till en mer stillsam och normal tillvaro, om än något skakad.

Tur är också att tekniken tillåter detta: Videosamtal med en snygg och omtänksam kille många, många mil härifrån.

Inga kommentarer: