onsdag 15 september 2010

Tied up.

Idag var jag tied up i dubbel bemarkelse, eftersom jag var hemskt upptagen hela dagen, och samtidigt iford slips. Slips ar fint tycker jag, jag bar det garna ibland. Det finns ju sa manga fina att valja bland ocksa. Men idag blev det lite val...tight, med min tie. Den sitter ju sa klart tight i normala fall, men nar jag satt i ett hett klassrum och hade en one-to-one med lararen, dar han pekade pa felen jag hade gjort, sa kande jag hur knuten pa nagot overnaturligt satt drogs at en aning for varje misstag han pekade pa... . Det var inga stora, katastrofala fel... men jag tror att jag i fortsattningen forsoker undvika slips i situationer da jag vet att jag ska bli bedomd. Jag ska ocksa undvika att bara varma trojor jag inte kan ta av, eftersom min kroppstemperatur har en formaga att stiga med 10-15 grader nar jag kanner mig trangd.

Puh...vad man lar sig... var dag.

1 kommentar:

Ulle Bulle sa...

haha sånt brittiskt problem!!! :D