fredag 14 oktober 2011

Dags att börja längta.

Jag vet att jag kommer att bli besviken när jag skalat denna. Det är inte säsong än. Men snart... .
Det måste var en av de absoluta höjdpunkterna med juletiden, de ljuvliga clementinerna och apelsinerna.
Vi ska som vanligt hålla det årliga julepysslet hos oss i början av december. Detta år med mer fokus på tomtegröten och det hembakta julvörtsbrödet som gjorde succe förra året! Och så glögg förstås. Och pepparkakor.
Ojoj... dags att börja längta som sagt.

FÖRTYDLIGANDE: Inlägget innan som handlar om lakritsråtta i gröt har alltså INGENTING att göra med tomtegröten som kommer att serveras på julepysslet. Lakritsråttan var en olyckshändelse och förhoppningsvis en engångsföreteelse.

4 kommentarer:

GeishaQ sa...

Jaaaaaaaaaaaaa!!! Jag kommer!!!

myzpyz sa...

åhhhh *suckar längtansfyllt* du anar inte hur många ggr min Fnuff frågat om julpysslet...

Kajsa sa...

Var clementinen en besvikelse?? Jag har ännu inte vågat mig på dom...

Matilda sa...

Clementinen var suuuur :( men jag åt en idag som var bättre, så snart äre dags!
My - hoppas ni kan komma i år igen! Kul att hon tyckte det var roligt:)