lördag 31 december 2011

2011

Kort summering av året som gått, med hjälp av bilder i mitt fotoalbum.
Januari - fyller 30!
Februari - min fina barndomsvän gifter sig och ställer till med vackert vinterbröllop
Mars - jag slår alla rekord och hittar på denna fantastiska ordvitsbild
April - påskbjudning, denna gång med nytillskotten Porslinstuppen och Noi
Maj - enda bilden jag hade från maj, det var ett par strumpor på gång till en havande kvinna
Juni - midsommar i stugan, vårt första större arrangemang i stugan
Juli - Kanada/Vancouver, en mycket spektakulär resa med indiskt bröllop och massa fransk släkt
Augusti - Midnattsloppet, en prestation jag är mycket stolt över
September - Åker till norr för att fira föräldrarna som båda fyller 60 i år
Oktober - Snickar i stugan
Novemer - Byter arbetsuppgifter på jobbet
December - Ställer ut tavlor med abf-kursen.

Självklart hände mycket mer detta år... två nya syskonbarn till exempel, men denna sammanfattning utgår från mina egna bilder, och då blir det så här.
Gott nytt år!

1 kommentar:

Pa sa...

Då är det till att fylla 31 snart.
Kul år verkar det varit.