fredag 15 juni 2012

Livsstilsbild juni

Jag har för mig att man inte ska sitta i solen när man är sjuk, men det är för skönt för att låta bli. Det gör mindre ont i kroppen då ju.
Igår morse såg jag en inbrottad bil vid Karlberg. Dvs med en krossad sidoruta. Det fick mig att tänka på hur ofta jag såg det när jag bodde i Årsta. Trist är det, och jag har ofta undrat om man ska ringa någon, men så tänker jag att brottet redan är skett, och att det är morgon och ägaren kommer att upptäcka det snart. En annan tidig morgon i Årsta såg jag en bil parkerad på gatan, som var helt upplyft på ett par domkrafter och alla fyra hjulen saknades. Sedan dess undrar jag om någon hade snott dem, men svaret på den frågan får jag aldrig. 
Jaha. Vad ska jag göra nu då. Fler anekdoter? Nej ett par Futuramaavsnitt får det bli.
Herrå


Inga kommentarer: