lördag 25 juli 2009

Göra barn.

Jag fick just ett telefonsamtal av en kär vän, med, ja jag tror att jag kan kalla det order, om när jag ska skaffa barn, och det var till att knipa ihop i tre år, så att våra ungar skulle komma samtidigt.

Det är bra ibland när andra kan bestämma åt en, så man slipper fundera själv, men jag vet inte om det gått till överdrift denna gång.
Hennes deal lät väl rätt sjysst ioförsig, ska man bli fet så kan det ju kännas skönt om någon fler i ens närhet blir det, till exempel. Men det innefattar ju till exempel att jag alltså ska skaffa barn, så jag får tänka över det lite till. Tydligen har jag en stund på mig, innan hon gjort klar med kontrakten och det.

1 kommentar:

GeishaQ sa...

Nu gör du som jag säger och hör sen. Beklaga dig på detta vis! Jag fattar ingenting.