fredag 9 oktober 2009

Frossa.

Tre dagar i rad har jag ätit på tok för mycket och mått mycket illa som följd. Vad är detta?
Förs tacofrossa med efterföljande glassfrossa hos en vän. Dagen efter bjuden på lunch och fick alldeles för mycket mat. Några timmar senare -kräftskiva med räkfrossa för undertecknad samt äppelkaka som jag absolut inte orkade.
Idag, hamburgerbuffe på lunchen. Och jag var fortfarande mätt från gårdagens kräftskiva.
Vilka hemskheter man kan utsätta sig för...det är ju inte ens gott när man äter för mycket? Men jag har svårt att inte äta upp allt jag får framför mig. Dumt å slänga, liksom.
Ikväll blir det ingen middag. Klockan är snart sju och jag är hur mätt som helst.
Dessutom fick Obama fredspriset. Kan man bli mättare. Jag hade inte tänkt skriva om det eftersom det är så mycket tjat om det överallt, men jag var tvungen att nämna det. Om någon undrar exakt vad jag tycker om det hela så går det bra att fråga. Nu måste jag lägga ifrån mig laptopen, den är för tung mot min mätta mage.

Inga kommentarer: