lördag 22 januari 2011

Det går bättre nu.

Hurra, idag fann jag min identitet. I 30 år har jag sökt. Vem kunde tro att jag skulle finna den på golvet uppe i vindsförrådet?
Skämt åsido, jag har funnit mitt förlorade id-kort. Det låg uppe på vinden. Av alla ställen det kunde glida ur korthållaren, så hamnade det där. Kanske lite tur i oturen då? Nu behöver jag inte fundera på vem som hittat kortet, och hur denne tänkt använda det.
Igår var jag inne på min bank och återställde bankkort och kod.
Nu är det bara nytt körkort och det där mötet som jag behöver ordna, så är jag tillbaka på ett bra ställe.

Igår åt jag också bananvåfflor i hemmets lugna vrå med min vän M, och sjöng mig hes till Singstar. Hysteriskt, och bra.

1 kommentar:

Evelina sa...

Fy vilka jobbiga otursdagar du hade. Stackare! Skulle själv ha fått ett psykbryt om allt gick emot mig i två hela dagar. Hoppas att ditt nyfunna id-kort är tecken på att oturen vänt. Mer tur och lycka till dig!
Kram