onsdag 4 maj 2011

Ger mig in i hibiscussionen.

Jag ska göra en satsning på det här med hibiscusar. I nuläget har vi bara en i hushållet, som vi fick av A och D i Umeå för ungefär tre år sedan. Vi fick den som det litet skott, men den har växt till sig och får sådana fantastisk fina blommor. I det här inlägget kan ni se när detta mästerverk blommar.
Anledningen till att jag inte gjort någon satsning tidigare är nog helt enkelt för att den är så himla fin, och jag har inte haft självförtroendet att tro att jag själv kan ta skott från denna, och kanske även köpa skott från någon annan härlig sort på nätet eller i butik.
Men nu ska jag alltså prova. Wish me luck. Det ska bli så sjukt vackert här hemma.

1 kommentar:

Ulle Bulle sa...

vi kör på plastblommor vi som färgklickar till våra gröna never-die-plantor, aloevera, garderobsblomma och tokig fikus. haha.

Lycka till! ser skitfint ut!