onsdag 15 januari 2014

Veckan

Vi har nått mitten på arbetsveckan om några timmar. Hoppas det går bra. Inledningen har varit lite... yrslig.
Den började med att jag glömde datakort/inpassering hemma i måndags. Fick krångla mig till ett tillfälligt inpasseringskort och sedan ett tillfälligt datakort hos Kundcentrum. Spärrade detta ganska omedelbart eftersom jag slog in fel kod tre gånger. Fick återvända till Kundcentrum med svansen mellan benen.
På tisdagen glömde jag mitt nya, tillfälliga kort hemma. Men jag hade med mitt originalkort, som tyvärr var spärrat eftersom jag ju fått ett annat. Fick krångla mig genom inpasseringen och vakten som bestört utbrast "-Har du glömt den tillfälliga hemma??!". Svansen mellan benen igen.
Och så ytterligare ett besök hos kundcentrum för att ta bort spärren. Vilket de gjorde utan att grymta för mycket, men kortet fungerade ändå inte så jag fick besöka dem ytterligare en gång för att ta bort spärren.
Sen förflöt dagen utan större problem, men avslutades med en insikt om att jag verkar ha förlorat behörigheten till träningshallen i detta virrvarr.
Hur ser morgondagen ut tro?

Inga kommentarer: