onsdag 28 maj 2008

Störigt.

Idag såg jag en tjej som tuggade tuggummi så fult att jag hade gjort slut med henne om jag hade varit hennes pojk/flickvän.
Vissa saker behöver man väl inte tolerera.
Som tex den herrn som tidigare i veckan satt i en i övrigt nästan tom tunnelbanevagn och åt på världens största banan, med ett smaskande i en ljudnivå av samma storleksordning.
Eller caféägaren som stod och hängde i dörröppningen, bakom ryggen på mig när jag fikade, och andades JÄTTEHÖGT.
Folk är så jobbiga.
Själv irriterar jag antagligen ingen. Eller hur. Ellerhurellerhurellerhuuurrr.

2 kommentarer:

GeishaQ sa...

Jag vet du blev tänd på snubben med bananen. Och så vitt jag vet har du en förkärlek till människor som andas jättehögt.

Anonym sa...

Hahaha! Underbart! Jag är inte ensam; tjusigt!