fredag 3 oktober 2008

Svenskar är också människor.

I tisdags besågs Fredrik Lindström på Cirks i Stockholm. Hans show "Svenskar är också människor" innehöll allt man kunde förvänta sig, om man sett hans tv-program tidigare. Det enda som förvånade mig var att han var så lång. För övrigt nämnde han en bit in i showen att vi säkert tänkt just detta, och jag kände mig extremt vanlig.
Han var också väldigt sprallig, det var som en blandning av stand-up och föreläsning kan man väl beskriva det hela.
Nå, jag hade lite ont i magen efter showen. Inte för att jag chockades eller förvånades särskilt av det han sa, men är en sak att själv känna till sitt beteende och sina brister, och en annan att höra någon utomstående peka ut dem.
Men jag är nöjd med det hela! Det var väl investerade knappa två timmar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också sett den och tycker det var några lite pinsamma egenskaper man inte riktigt visste att man hade men insåg att man är ju så sjukt jävla svensk. Och jag håller med om att han är ju så sjukt lång...