tisdag 17 november 2009

Och nu då.

Kära Elsa är trött, oinspirerad, less och uttråkad. Vardagarna är för lite värda, med tanke på hur stor del av livet de utgör.
Jag har gjort en pubertal tavla, en liten grå en, för att beskriva läget. Det var länge sedan jag gjorde en sådan pubertal tavla.

Nåja, jag funderar på att dra ihop ett mixat korpen innefotbolls-lag till nästa höst. Sugen någon? Tänk att få springa springa springa, sparka sparka sparka, skrika skrika skrika. Det behöver vi alla då och då.

3 kommentarer:

Kajsa sa...

I feel your pain...
Vardagen känns så väldigt ofta tycker jag.

Pa sa...

Gör som jag, riv någonting. Att gå lös på vägg och reglar med en tigersåg kan vara uppiggande. Fast sedan skall det städas och byggas nytt så det är kanske skit i alla fall. Till JUL är det klart i alla fall.

Matilda sa...

Tack för tipset Pa! Ja det kan jag tänka mig, att det är en bra grej...får se om jag hittar nåt att riva i Uppland till helgen. Det finns det nog...
Blir spännande att se hur ni har det till jul!