tisdag 13 juli 2010

Vännäsdagarna avklarade!

Vilken tur att man har släkt som bryr sig om!
I år hade jag inte möjlighet att åka upp till de årligt återkommande Vännäsdagarna, tur då att mor styr upp det hela!

Idag anlände oväntat en avi om ett paket, i brevlådan. Det var så oväntat och spännande att jag vände direkt i dörren och knallade ner till Ica för att hämta ut det.

Hahaha... vilket paket!

Det innehåller alla de viktigaste ting min mor brukar inhandla under vännäsdagarna; servetter, vykort, strumpor och remmar. Dessutom en bonus i form av cd:n Sommarmix - sköna svenska klassiker. Nu kan jag uppleva Vännäsdagarna här hemma i söder, utan att behöva trängas med en massa marknadsfolk i gassande sol!

2 kommentarer:

GeishaQ sa...

Vilken dunderhit!

Kajsa sa...

Tänk om min mamma hade varit lika snäll...