fredag 18 mars 2011

I natt jag drömde...

Vad jag drömde i natt, kommer jag tyvärr inte ihåg. Önskar jag gjorde det, eftersom jag gick i sömnen.
Jag kände mig lite febrig och konstig när jag gick och lade mig igår kväll. Jag vaknade ett par timmar senare av att Linus frågade "vad gör du?". Då stod jag på golvet och undersökte en av de två dörrarna som leder ut ur sovrummet. Jag blev så generad och skämdes så, att jag bara smög tillbaka till sängen igen utan ett ord, och lade mig att sova och försökte låtsas att det inte hänt. Hade jag inte skämts så mycket så hade jag nog kommit ihåg min dröm.
Fast frågan är om den hade "made so much sense" ändå.

1 kommentar:

GeishaQ sa...

Så där gör jag för jämnan. I natt var jag upp och kontrollerade fönstret två gånger. Andreas får inte så mycket sömn om nätterna.