onsdag 16 mars 2011

Starstruck nanting.

På bussen i morse trodde jag att jag såg Leila Lindholm. Det var inte helt lätt att se, men väldigt likt. Dessutom hade hon ett litet barn med sig och jag tänkte att åldern kunde stämma.
Ja det hade ju varit någonting att skriva hem om! Men nu är jag som sagt osäker.
Som tur är passerade jag en annan kändis i närheten av mitt jobb när jag var på väg hem i eftermiddag.
Hör och häpna - det var Lasse Kronér i egen hög person! Han stod till och med och babblade i telefon så där fick jag både syn- och hörselbevis. Han såg pigg utt, slank och oväntat lång.
Den som vill läsa mer om denna götlaborgare kan göra det här.

Ja just det, jag passerade ju ytterligare en kändis idag, på lunchen, en tusen gånger coolare stjärna än Lasse och Leila - nämligen Carin Götblad, Stockholms och Gotlands polismästare. Men henne ser jag ju med jämna mellanrum.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Jag såg en ur Klungan-gänget på flyget förra veckan. Det tyckte jag var fränt...