lördag 12 maj 2012

ja just det, jag har bytt tröja.

Som bloggare bör man med jämna mellanrum lägga upp bilder på sig själv i olika outfits, det är jag för dålig på! Här kommer en bild på dagens frisyr, inspirerad av en pudelrocksspellista jag fick skickad till mig nu på förmiddagen.
Jag har också en gammal tröja på mig som jag hittade i en flyttlåda och inte vet var jag ska göra av. Den uppmärksamme ser var den kommer ifrån. Igår fick jag halvt värmeslag efter att ha packat upp och städat hela kvällen, då kom jag på att det ju berodde på att jag hade på mig en tjock, stickad turban som jag hittade i någon låda tidigare. Det är lite maskeradstämning här hemma med andra ord, men det gör ingenting alls.


3 kommentarer:

GeishaQ sa...

Pudelrock-inspiration är den bästa inspirationen.

Kajsa sa...

Är det en poliströja eller??

Matilda sa...

Kajsa är uppmärksam och rak på sak :)