måndag 21 maj 2012

Kökssoffa

Plötsligt stod den bara där.
Jag har letat och letat efter en mindre kökssoffa som skulle passa perfekt in i mitt kök. Men mindre kökssoffor är inte så vanliga. Den ENDA jag lyckats nosa rätt på var en designer soffa för 7000kr. Och jag hade i princip bestämt mig för den, eller att börja spara ihop till den. Och så snubblar jag över den här soffan med exakt rätt mått, för under tusenlappen. Jag mer eller mindre tvingade en arm kollega att bära hem den med mig. Eftersom den är second hand finns det ju bara en, och jag hade fyra timmar på mig att fixa transport efter att jag reserverat den.


7 kommentarer:

Ulle Bulle sa...

SÅ sjukt jävla snygg!!! det är typ min drömsoffa också! säg till när du är trött på den. shit så fin den var!!!!

Matilda sa...

Visst är den! Jag måste nog ändra färgerna lite, för nu skär det sig, men jag hoppas att den ska passa in råbra.
Lagom till du flyttar till sthlm kanske jag har tröttnat? =) ska ha dig i åtanke då!

Maja sa...

Jag har en prick likadan, fast med fågelklädsel. Bästa sortens soffa!

Matilda sa...

Ni har så bra smak! =)

GeishaQ sa...

Supertjusig.

GeishaQ sa...

Supertjusig.

Kajsa sa...

Shit vilken fin!! Den dag jag får ett större kök ska jag också ha kökssoffa...