söndag 30 september 2012

Glädjeskutt

Ett mentalt sådan gjorde jag ikväll!
Jag har haft en avi liggandes hemma ett tag, utan någon ork eller lust att pallra mig iväg till posten för att hämta ut vaddetnuvar. Inte kunde jag väl ana att det skulle vara något sådant här! Woooho ett riktigt paket, från min snälla syster med familj! Helt utan förvarning, utan att jag gjort något att förtjäna det. Så fantastiskt roligt.
När jag såg alla böcker fick jag charter-vibbar. Kan man använda det här paketet som en ursäkt för att åka på solsemester en vecka? Bara ligga i solstolen och läsa. Jag får fundera på saken. Ikväll ligger jag bara i soffan och trycker i mig godiset, inte så dumt det heller.
Tyvärr verkar min blogger-app vägra foton numera, så det blir bildfattigt tills vidare.

Inga kommentarer: