söndag 10 mars 2013

Projekt katastrof

Projektet fortsatte i samma anda. Se det här framför er:
En lätt utpumpad person har borrat och balanserat och till slut fått upp den svarta hyllan till vänster. Hon lastar på lite snygga lådor och grejer och känner efter " ja det blir ok, upp med den andra nu bara". Balanserandes på skrivbordet försöker hon lägga lite extra tryck på slagborren och tar tag i hyllan som redan sitter uppe, för att hålla balansen. Hoppsan, hyllan som jag trodde satt som berget, åker ur, med plugg och allt, ur väggen. Inte så mycket att den ramlar ner, men så mycket att den rasar om jag släpper greppet. Försöker trycka tillbaka den med en hand, har ju slagborren i andra, men det går inte, pluggen glider bara ur igen. Så... jag står på ett skrivbord med en tung borrmaskin i ena handen, och stöttar en tung hylla full med grejer på, i andra.
Läge att ta det lugnt. Jag vet inte hur det gick till riktigt, men på något sätt nådde jag att lägga av både borrmaskin och alla tunga lådor och grejer på skrivbordet men ena handen, samtidigt som jag höll fast hyllan med andra. Lugn och fin... .
Jag har nu satt om allt med grövre plugg och grövre skruv, eftersom det är tänkt att jag ska våga sitta och jobba där under.
Det blir ett bad ikväll.


Inga kommentarer: