lördag 9 juni 2007

Fyra romanser av brunt

Var sak har sin plats och sin historia....


Arbetar man med att slakta små oskyldiga djur, är det inte mer än rätt att haffa en trofé. Lika bra att löpa linan ut...





Morfars låda, numera min. Användes den verkligen som lunchlåda?
När det införskaffats verktyg, blir det en verktygslåda.

Hoppsan, en uppdatering. Efter banningar från en järnvägare ska jag låta bli att ha verktyg i den, och vårda den ömt.




Ekorrtofflor. Samla tillräckligt många Serla-märken, eller ha en god mor som gör det åt dig, och du kan bli ett par ekorrtofflor rikare.
Omöjliga att gå med nedför trappor.




Bruna brillor med hemlig historia. Men med dem ser man bra ut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äh, jag tycker du ser ballare ut i sjörövarlappen.

Matilda sa...

Mina sjörövardar är över tyvärr. Det är båge och tights som gäller nu vet du.

Anonym sa...

Gud vilken snygg brud du har länkat till.
Jag höll på att tuppa av!!!