söndag 4 januari 2015

Jag har nu allt

Födelsedagen kan vi nu också bocka av. Den trettiofjärde. Eller trettiofemte? Beror på vad man menar.
Uppvaktning har jag fått, och tårta och presenter.
Modern överraskade genom att ge mig något jag varit i behov av länge, försökt skapa själv, men misslyckats med. Dock inte nämnt för henne.
Kärlekstofsen bjöd på kaffe och hallonprinsessbakelse på sängen och improschlagerfestival. Han framförde den alltså inte själv (trots allt han antagligen skulle kunna) utan överraskade med biljetter till Stockholms Improvisationsteater.
Min närmsta vän rippade önskelistan rakt av - underbart. Blomjord, en tårtbok, ett mer empatisk samhälle (det bidrar hon med sedan länge), och en alldeles fantastisk hyllningsdikt. Den senare delar jag med mig av om jag får hennes godkännande.

Nyår förresten, var också bra. Nuff said.

Inga kommentarer: