fredag 26 november 2010

Day #4

Oj vilken spännande punkt på listan - What you ate today -vad jag åt idag!

Idag tog jag sovmorgon och steg upp samtidigt som min sambo, då unnade jag mig också att äta frukost hemma (istället för på jobbet).
En kvarts Hönökaka med ost och sallad, till detta ett stort glas apelsinjuice.

Idag är det fredag vilket betyder att vi går ut och äter på lunchen, det har blivit något av en tradition bland några på jobbet. Idag blev det till min stora glädje indisk buffé! Papadamsen med chutneyn var ljuuuvliga... . Indisk mat tillhör absolut mina favoriter, där finns många bra vegetariska alternativ.

Framåt eftermiddagsfikat kom en kollega och hade köpt ett kilo bananer till mig, det var snällt och ledde således till att jag åt en banan till kaffet på fikarasten.

I afton skall jag bevista en teaterföreställning vilket gör att jag stannar kvar på jobbet ganska länge och går direkt därifrån. Däremellan ska jag hitta på någon slags middag som ska imundigas ensam.

Inga kommentarer: