fredag 12 november 2010

Det ska löna sig att bli gammal...











Det börjar komma frågor om vad jag önskar mig inför dagen D. Därför kommer här en önskelista på några dyra och mindre dyra prylar.

(Provdockan på bilden, från http://www.bergman-johansson.com/ redan inhandlad! Tjohoo!)
Våffeljärn, för en våffla i taget... dvs ett litet smidigt järn som är lätt att förvara.
Spa-prylar! Det blir många bad... badbomber, skum... .

En varm pyjamas som inte ser FÖR nördig ut. Mjukisbrallor+sweatshirt funkar bra... huvudsaken man kan lufsa runt i det hemma.
Blinkblingkrimskrams, bijouterier. Alltid kul. Men jag kan inte sticka in oäkta saker i öronen.
Ja det var väl det. Jag kommer inte att vänta mig något speciellt, men eftersom folk har frågat... . Jag blir nöjd bara jag får tårta. Med mycket grädde.

3 kommentarer:

Anonym sa...

när blir 30 års kalajset då?? hemma eller i sthlm?? / S

Matilda sa...

Jag tror att det blir födelsedagsfika med familjen på gvägen den 26:e, och sen något enkelt i sthlm.

Anonym sa...

ok, måste bara berätta att jag drömde om ditt 30 -års kalas inatt.....jättekonsigt blev det, med tanke på att jag samtidigt skulle sitta barnvakt till din lilebror som var nyfödd....hmmm weird

Men vi kan ringas när du kommer hem till Vännäs.Kram /S