söndag 14 november 2010

Hurra för mig.

Jag har redan börjat fira min födelsedag, ett par månader i förväg. Jag har nämligen fått två av mina önskepresenter redan!
Ett stycke innebandyfodral och ett stycke provdocka. Därför är det väl bäst att jag redigerar mitt tidigare inlägg, så att det inte blir några dubletter... .

Jag passar på att lägga upp en förklaring till varför jag önskar en ny pyjamas/myskläder. Jag fick ju en i present för inte så många år sedan, men tydligen har jag krymt minst ett par decimeter sedan dess? Om jag så drar upp brallorna till armhålorna så trampar jag ändå på dem. Det blir visserligen varmt om föttren, men snubbelrisken är hög. Och möjligheten för personer i min omedelbara närhet att kliva på dem så att jag inte kommer någon vart, är även den allt för hög.

Inga kommentarer: