måndag 29 november 2010

Day #6 My day.

Okej jag är inte så bra på att följa den här utmaningen, åtminstone inte när det gäller att skriva på rätt dag.

Nu skriver jag om gårdagen, söndag. Vilket egentligen passar bra eftersom jag ju inte kan skriva om min dag innan den är slut.


Söndagen började med att jag vaknade innan L och förflyttade mig till soffan i vardagsrummet med en filt och en bok.

När så småningom resten av hushållet hade vaknat så kokades det havregrynsgröt. Efter frukost städade vi och pyntade lägenheten, sen drog L iväg på barnkalas. Jag satte mig ner och slet med en tavla ett par timmar... .
L hörde av sig och skulle dra direkt från kalaset till en spelkväll. Således blev jag ensam och kunde göra middag med en massa lök i.
Efter middagen var det dags för mig att svida om till sportfånelooken och ta tvärbanan till två stundande innebandymatcher. Vi vann så klart båda. När jag kom hem fick jag dessutom glögg och pepparkakor.
En väldigt vanlig dag.

Inga kommentarer: